VRR PlayStation hry

VRR je skratka pre variable refresh rate, v preklade variabilná obnovovacia frekvencia. Je v štandarde HDMI 2.1 a z pohľadu hráča ide v skratke o to, že pri hraní hier sa vyhnete "trhaniu" obrazu a môžete mať pri niektorých hrách nastavený grafický režim, ktorý má lepšiu grafiku a zároveň lepšie fps. V podstate ide o synchronizáciu obnovovania obrazu s fps hry. Tým pádom, že každý vyrenderovaný snímok hry sa zobrazí len raz, nevznikajú nepríjemné "trhanie" a obraz je plynulejší. A zároveň vďaka tejto technológii hra, ktorú nepotiahne konzola napr. na 60fps nemusí byť obmedzená na 30fps, ale môže bežať v rozsahu 40-50 fps podľa náročnosti scén v hre.

Pre využitie tejto technológie potrebujete TV/monitor, ktorý podporuje VRR, konzolu (PS5), ktorá to podporuje a zároveň aj hry, ktoré to podporujú.

Tu je zoznam hier, ktoré už podporujú VRR:
(v budúcnosti by sa mal tento zoznam rozšíriť aj o ďalšie hry, napr. Biomutant)